
Στην κορυφή του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Στίβου Κ18 ανέβηκε ο Παναγιώτης Βαλσαμίδης, κατακτώντας την πρώτη θέση στο αγώνισμα των 5.000 μέτρων βάδην, στους αγώνες που διεξάγονται στην Πάτρα.
Η σημαντική αυτή διάκριση αποτελεί την επιβράβευση της πολυετούς προσπάθειας, της συστηματικής προπόνησης και της αφοσίωσής του στον στίβο, χαρίζοντάς του τον τίτλο του πρωταθλητή Ελλάδας στην κατηγορία Κ18.
Σε μήνυμά της, η οικογένειά του Θοδωρή Βαλσαμίδη εκφράζει τη συγκίνησή της για την επιτυχία, σημειώνοντας:
«Θερμά συγχαρητήρια αγόρι μου. Είναι η δικαίωση των κόπων σου όλα αυτά τα χρόνια».
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και στον προπονητή του αθλητή, Γρηγόρη Κοντό, τον οποίο η οικογένεια ευχαριστεί θερμά για τη διαχρονική του στήριξη και τη συμβολή του στην αθλητική πορεία του Παναγιώτη.
Η επιτυχία αυτή προστίθεται στις σημαντικές διακρίσεις του λεσβιακού στίβου, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά το υψηλό επίπεδο των αθλητών του νησιού και της δουλειάς που γίνεται από τους προπονητές και τα σωματεία.