
Με αφορμή το δημοσίευμά σας της 22/6/26 με τίτλο «Ένα ατύχημα στον δρόμο Αργύρη Αδαλή, Αρχιτέκτονα», σας γνωρίζω ότι, ως μόνιμος κάτοικος Ταξιαρχών που καθημερινά χρησιμοποιώ τον δρόμο, πρόσφατα προέκυψε η ανάγκη μετακίνησης ατόμου το οποίο βρίσκεται σε περίοδο αποκατάστασης μετά από σοβαρότατο κάταγμα στον ώμο.
Οι πολυάριθμες λακκούβες, οι ανωμαλίες του οδοστρώματος και οι έντονοι κραδασμοί που προκαλούνται κατά τη διέλευση των οχημάτων επιβαρύνουν σημαντικά την κατάσταση του ασθενούς, προκαλώντας πόνο, δυσφορία και κίνδυνο καθυστέρησης της ανάρρωσής του.
Αυτό, προφανώς, ισχύει για όλους τους κατοίκους της περιοχής που αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα υγείας και χρησιμοποιούν τον συγκεκριμένο δρόμο.
Έχω στείλει email στις 24/6/25, 6/6/26 και 11/6/26 προς τον Δήμο Μυτιλήνης και την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου. Επιπλέον, έχω επικοινωνήσει και τηλεφωνικά, επισημαίνοντας την επικινδυνότητα του συγκεκριμένου δρόμου.
Μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει καμία απάντηση.
Στην πλατφόρμα CITY ON είναι καταγεγραμμένα αιτήματα από τις 27/12/25, 8/2/26 και 12/6/26, τα οποία εξακολουθούν να βρίσκονται σε επεξεργασία, χωρίς να μου δίνεται συγκεκριμένη απάντηση για την αποκατάστασή του.
Δυστυχώς, δεν υπάρχει η δέουσα ανταπόκριση.
Με εκτίμηση,
Γιώργος Παλαιολόγος