
Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών (ΑΣΕ) αναδείχθηκε και πάλι πρώτη δύναμη στις αρχαιρεσίες για την ανάδειξη της νέας διοίκησης της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ), επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία στην 95η συνέλευση της Ομοσπονδία.
Οι εκλογές πραγματοποιήθηκαν με ιδιαίτερα υψηλή συμμετοχή, καθώς από τους 481 εγγεγραμμένους αντιπροσώπους ψήφισαν οι 478, γεγονός που καταδεικνύει το έντονο ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών για τη διαμόρφωση της νέας ηγεσίας της Ομοσπονδίας.
Η ΑΣΕ συγκέντρωσε 117 ψήφους και κατέλαβε τρεις έδρες, διατηρώντας σημαντική διαφορά από τη δεύτερη παράταξη. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η ΔΗΣΥ με 101 ψήφους και δύο έδρες, ενώ ακολούθησε η ΔΑΚΕ με 99 ψήφους και επίσης δύο έδρες. Οι Παρεμβάσεις/Πρωτοβουλία έλαβαν 92 ψήφους, εξασφαλίζοντας δύο έδρες, ενώ το Δίκτυο συγκέντρωσε 64 ψήφους και επίσης εξέλεξε δύο εκπροσώπους. Τα Προοδευτικά Ρεύματα έλαβαν τρεις ψήφους, ενώ η Αντεπίθεση συγκέντρωσε μία ψήφο, χωρίς να εκλέξουν εκπροσώπους .
Στην ανακοίνωσή της μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η ΑΣΕ κάνει λόγο για μια νίκη που «ανήκει σε όλους τους συναδέλφους που αγωνιούν για τη μόρφωση των μαθητών», υπογραμμίζοντας ότι η δεύτερη συνεχόμενη πρωτιά επιβεβαιώνει τη συνέχιση της πορείας που ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια στη ΔΟΕ.
Παράλληλα, η παράταξη τονίζει ότι το εκλογικό αποτέλεσμα αποτελεί παρακαταθήκη για την ενίσχυση των αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος, σε συνεργασία με γονείς και εργαζόμενους, προβάλλοντας ως βασικές προτεραιότητες την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης και των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.