
Με σημαντικές αγωνιστικές διακρίσεις σε πανελλήνιο και διεθνές επίπεδο ολοκληρώνει τη φετινή αγωνιστική περίοδο ο Αθλητικός Εκπολιτιστικός Σύλλογος Μυτιλήνης «Γατελούζοι», ο οποίος παράλληλα απευθύνει ανοιχτό κάλεσμα στους φίλους της επιτραπέζιας αντισφαίρισης για το 5ο Τουρνουά Ανεξαρτήτων και Βετεράνων που θα πραγματοποιηθεί στις 12 και 13 Σεπτεμβρίου στο Κλειστό Γυμναστήριο Παναγιούδας.
Η διοργάνωση, που συνδιοργανώνεται φέτος με την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου και φιλοξενείται με την υποστήριξη του Δήμου Μυτιλήνης, έχει πλέον καθιερωθεί ως θεσμός για το άθλημα στη Λέσβο, προσελκύοντας κάθε χρόνο αθλητές από το νησί αλλά και από άλλες περιοχές της χώρας. Στόχος της είναι η διάδοση της επιτραπέζιας αντισφαίρισης, η ενίσχυση του αθλητικού πνεύματος και η δημιουργία μιας αθλητικής γιορτής για όλες τις ηλικίες.
Οι επιτυχίες του συλλόγου επιβεβαιώθηκαν και στο 15ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ΠΟΦΕΠΑ Ανεξαρτήτων και Βετεράνων, που πραγματοποιήθηκε από τις 12 έως τις 14 Ιουνίου στο Βυζαντινό Αθλητικό Κέντρο Αλίμου. Οι αθλητές των «Γατελούζων» εκπροσώπησαν επάξια τη Λέσβο, καταγράφοντας αξιόλογες διακρίσεις.
Η Άντα Βλοτινού κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο Διπλό Γυναικών, ενώ ο Πάρης Βουρλιώτης ανέβηκε επίσης στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο αγώνισμα Consolation. Παράλληλα, ιδιαίτερα ανταγωνιστική παρουσία είχαν οι Ανδρέας Γαλατής, Αντώνης Λαμπρινάκος και Γιώργος Μουτζουρέλλης, επιβεβαιώνοντας το υψηλό επίπεδο της ομάδας.
Σημαντικές ήταν και οι διακρίσεις των ομάδων του συλλόγου στα πρωταθλήματα της ΠΟΦΕΠΑ. Η ομάδα «Γκασμάδες», με τους Γαλατή, Λαμπρινάκο και Βουρλιώτη, κατέκτησε το Πρωτάθλημα Νήσων Βορείου Ανατολικού Αιγαίου για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026, ενώ οι «Γατελούζοι», με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Μουτζουρέλλη, κατέκτησαν το Κύπελλο Νήσων Βορείου Ανατολικού Αιγαίου.
Ιδιαίτερη αναφορά κάνει ο σύλλογος στον Γιάννη Βλοτινό, ο οποίος αποτελεί επίτιμο μέλος των «Γατελούζων». Ο Λέσβιος πρωταθλητής συνέχισε την εντυπωσιακή διεθνή του πορεία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Βετεράνων που πραγματοποιήθηκε στη Γκάνγκνεουνγκ της Νότιας Κορέας, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο Διπλό Ανδρών 55+ και το ασημένιο μετάλλιο στο Απλό Ανδρών 55+, αγωνιζόμενος με την ομάδα του Ολυμπιακού.
Στην ανακοίνωσή του, ο Αθλητικός Εκπολιτιστικός Σύλλογος Μυτιλήνης «Γατελούζοι» διευκρινίζει ότι ο Γιάννης Βλοτινός δεν αγωνίζεται εκπροσωπώντας τον σύλλογο, ωστόσο εκφράζει τη βαθιά του υπερηφάνεια για τις διεθνείς επιτυχίες του, επισημαίνοντας ότι το ήθος, η πολυετής προσφορά και η διαρκής στήριξή του προς τον σύλλογο και τους αθλητές του αποτελούν πηγή έμπνευσης για τις νεότερες γενιές.
Οι «Γατελούζοι» συγχαίρουν όλους τους αθλητές και τις αθλήτριές τους για τις διακρίσεις τους, ενώ ευχαριστούν τα μέλη, τους εθελοντές και τους υποστηρικτές που συμβάλλουν διαχρονικά στη λειτουργία του συλλόγου.
Παράλληλα, ανανεώνουν το ραντεβού τους με τους φίλους του αθλήματος στις 12 και 13 Σεπτεμβρίου, προσκαλώντας μικρούς και μεγάλους να συμμετάσχουν στο 5ο Τουρνουά Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης Ανεξαρτήτων και Βετεράνων, το οποίο φιλοδοξεί να αποτελέσει ακόμη μία μεγάλη γιορτή του αθλητισμού για τη Λέσβο.